درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • نکات مهم راه اندازی کسب و کار جدید که نمی دانید؟

    نکات مهم راه اندازی کسب و کار جدید که نمی دانید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ یا تبلیغات ایمیلی

    آموزش ایمیل مارکتینگ یا تبلیغات ایمیلی

  • بیشترین اشتباهات در سئو چیست؟

    بیشترین اشتباهات در سئو چیست؟

  • فروش محصولات دیگران و کسب در آمد

    فروش محصولات دیگران و کسب در آمد

  • دانلود فیلم عطر شیرین عطر تلخ

    دانلود فیلم عطر شیرین عطر تلخ

  • دانلود فیلم بازیچه

    دانلود فیلم بازیچه

  • دانلود فیلم شعله ور

    دانلود فیلم شعله ور

  • دانلود فیلم هاری

    دانلود فیلم هاری

  • دانلود فیلم ایرانی عصبانی نیستم

    دانلود فیلم ایرانی عصبانی نیستم

  • اغاز دوباره فعالیت سایت بزرگ گرگ دانلود

    اغاز دوباره فعالیت سایت بزرگ گرگ دانلود

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
آموزش ایمیل مارکتینگ یا تبلیغات ایمیلی
شاید او در ابتدا با هدف خرید به سایت شما نیامده باشد اما همانطور که ذکر شد برای انجام بازاریابی آنلاین با استفاده از بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) اولین قدم این است که شما ایمیل کاربرانی که به سایتتان مراجعه می کنند را با اجازه خود انها در یافت کنید و سپس شروع به ایمیل مارکتینگ نمایید.


بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)  استراتژی تبلیغاتی قانع کننده ای است که بسیاری از شرکت ها با استفاده از آن توانسته اند فروش خود را چندین برابر کنند.


چرا شما نیاز به بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) دارید؟
چرا بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار اینترنتی شما لازم است:
چون ایجاد استراتژی بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) برای رشد کسب و کار اینترنتی یک استراتژی تقریبا بلند مدت است زیرا شما باید لیست ایمیل خود را پر کنید .
اگر شما می خواهید به این هدف بدون سرمایه گذاری مالی قابل توجهی، دست یابید با ید صبور باشید این استراتژی برای موفقیت به زمان و همچنین ترافیک سایت نیاز دارد.
اگر شما به دنبال راهی برای ساخت یک گروه از مشتریان وفادار بدون صرف مقدار زیادی پول هستید، ایجاد یک لیست ایمیل بزرگ اولین گام است که شما باید آن را فرا بگیرید .این لیست ایمیل به کسب و کار شما اجازه می دهد به آرامی رشد کند چون شما لیستی ازمخاطبان هدف کسب و کار خود را دارید که با علاقه شما را دنبال می کنند.
همچنین، بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یک راه عالی برای افزایش تعداد بازدید کنندگان است. ایجاد یک جامعه از مشتریان حمایت و بازگشت مجدد آنها به کسب و کاراینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار است، و یک لیست ایمیل بزرگ به دنبال یک استراتژی بازاریابی بزرگ می تواند این را به واقعیت تبدیل کند.
بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) به یکی از بهترین کانال های بازاریابی تبدیل شده است. دلیل این کار این است کسی که با اجازه خودش در خبرنامه شما مشترک می شود یا به هرنوعی ایمیل خود را در اختیار کسب و کار شما قرار می دهد در حال اعتماد کردن به کسب و کار شماست و کار شما در مراحل بعدی بازاریابی اینترنتی با ایمیل مارکتینگ راحت می شود.


حال شاید بزرگترین سوال این باشد که چگونه باید در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)  لیست ایمیل بزرگ و هدفمند بسازیم تا بتوانیم فروش خوبی داشته باشیم. اجازه دهید ابتدا مواردی را با هم بررسی کنیم تا دنهایت بتوانیم جواب بهتری برای سوال داشته باشیم.


هدف از بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
اولین چیزی که شما باید در مورد آن فکر کنید این است که  هدف شما از کمپین بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی پست الکترونیک چیست. با یک کمپین بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)، شما می توانید مردم را به وب سایت خود برای به اشتراک گذاشتن محتوا و یا فروش محصولات و خدمات بیشترهدایت کنید.یا می توانید اطلاعیه هایی را در مورد کسب و کار آنلاین خود برای آنها بفرستید.با توجه به نیازهای کسب و کار خود، شما باید برای شروع کار بر روی یک کمپین بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) خاص متمرکز شوید.


استراتژی ها خود را در ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) مشخص کنید
بسته به اهداف شما، این استراتژی ها می توانند یکی از انواع زیر باشند:


اعلان
ایمیل ماشه
یک پیشنهاد
افزایش آگاهی
عضویت در خبرنامه
عضویت در خبرنامه برای بازاریابی ایمیلی


این نوع از بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) مربوط به اخبار در وب سایت شما است. این رویکردی است که معمولا توسط وب سایت هایی که در درجه اول بر سود حاصل از درآمد تبلیغات تکیه کرده اند انتخاب شده است. اگر شما به این گروه تعلق دارید، یک خبرنامه یک استراتژی خوب است که به شما اجازه رشد کسب و کار و ایجاد ترافیک در وب سایت را می دهد.


خواند این مقاله پیشنهاد می شود: 6 استراتژی بازاریابی اینترنتی که هر کارآفرین نیاز دارد


پیشنهاد در ایمیل مارکتینگ


کسب و کارهایی که بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) را نتخاب می کند، معمولا به صنعت تجارت الکترونیک تعلق دارند. رای کسانی که در لیست ایمیلی شما هستند ارائه یک پیشنهاد از طرف شما شاید برای آنها جالب باشد. برای مثال پیشنهاد استفاده رایگان به مدت محدود برای یک سرویس خاص از شرکت شما این نوع رویکرد ارزش را برای هر دو طرف فراهم می کند.


افزایش آگاهی در بازاریابی پست الکترونیک
این نوع از بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) با ارسال یک دعوت نامه برای کسانی که در لیست ایمیل شما قرار دارند آغاز می شود و هدف اصلی ان این است که اگر شرکت شمادر حال برگزاری رویداد خاصی است، مانند ارائه یک محصول یا یک وبینار، دعوت نامه نقطه شروع برای افزایش آگاهی مخاطبان شما است. این ترکیبی از یک خبرنامه را ارائه می دهد و با بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) از افراد خواسته می شود که مثلا در وبینار شرکت کنند.


اعلان در Email Marketing
این یک رویکرد مناسب به عنوان یک استراتژی حفظ مشتری است. اگر شما به فروش خدمات به مشترکان خود تکیه دارید، این بهترین راه برای اطلاع آنها در مورد ویژگی های جدید از یک محصولی است که آنها دریافت کرده اند. که باعث ایجاد اعتماد بیشتر در مشتری و هم چنین نشان از پشتیبانی مناسب محصولات شرکت است. برای مثال یک شرکت با بهبود بخشیدن به سرویس های خود به مشتریانی که از این سرویس استفاده کرده اند اطلاع رسانی می کند تا مشتریان از امکانات جدید اضافه شده برای سرویس بهره مند شوند.


ایمیل ماشه در ایمیل مارکتینگ
ایمیل ماشه یک رویکرد عالی برای کسانی که تصمیم به ترک سبد خریدگرفته اند است.راه حل ایجاد یک سیستم است که در موقع رفتن به آنها یادآوری می کند که آنها سبد خرید را رها کرده اند که در اکثر موارد با ارائه پیشنهادات رد نشدنی مشتر ی را به خریدار تبدیل می کنند حتی اگر خرید مشتری سود زیادی برای کسب و کا مجازی نداشته باشد .


چگونه به جمع آوری مشترکین در ایمیل مارکتینگ بپردازیم
حال می توانیم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه لیست ایمیل بزرگ و هدفمند بسازیم؟


در زیر راه کارها و راه حل هایی را مطرح می کنم که می تواند در رشد لیست ایمیل تاثیر گذار باشد:


ارائه ارزش در ازای دریافت ایمیل در بازاریابی ایمیلی
چرا باید یک انسان اطلاعات تماس خود را در اختیار وب سایت شما قرار دهد در حالی که خود سایت را ترک می کند؟ این اولین چیزی است که شما باید از خود و تیم بازاریابی خود بپرسید. شما باید استراتژی داشته باشید که به کاربران انگیزه لازم برای در اختیار گذاشتن ایمیل شان را بدهد.


بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
به عنوان مثال، شما می توانید یک کتاب الکترونیکی را بصورت هدیه به کاربران خود، در ازای دریافت ایمیل بدهید. علاوه بر این، شما می توانید پیشنهاد های ویژه که تنهابرای مشترکین خاصی است ایجاد کنید. این انگیزه ی زیادی به کاربران برای مشترک شدن می دهد و باعث می شود درصد بالاتری از بازدید کنندگان به عضویت در لیست ایمیل شما در آیند. در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) همیشه پیشنهاد هدیه یا پیشنهادهای ویژه برای مشترکین خاص نرخ تبدیل بالایی دارد.


یاد آوری به کاربران برای اشتراک گذاری ایمیل
داشتن دکمه اشتراک در یک صفحه بهترین روش برای بزرگ کردن لیست ایمیل است که این مورد به کاربران یاد آوری می کند که می توانند عضو مثلا خبرنامه سایت شوند. هر چند کاربران می توانند از سایر صفحات سایت اقدام به اشترا گذاری کنند اما در اکثر مواقع کار با یک عکس قابل دید که کاربران را به سمت صفحه دریافت ایمیل سوق می دهد آغاز می شود و کاربران در آن صفحه در قبال در یافت هدیه با ارزش مشترک شما می شوند. این کار بستگی به استراتژی شما دارد و ممکن است به صورت دوره ای از صفحات خاصی اقدام به دریافت ایمیل کنید.


ساخت بخش قابل توجه مشترک در ایمیل مارکتینگ
در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) مشترکین باید همیشه به سرعت قادر به اطلاع از بخش مشترکین ایمیلی باشند یا به عبارتی کاربرانی که وارد سایت می شوند باید به راحتی بخش مشترکان ایمیلی را با پیشنهاد جذاب و رد نشدینی ببینند. این به رشد نرخ لیست مشترکین کمک می کند .


بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
برای مثال، اگر کل وب سایت با یک رنگ طراحی شده است ، بخش اشتراک ایمیلی با استفاده از رنگ دیگر برای جلب توجه بازدیدکنندگانطراحی می شود.و کاربران به آسانی متوجه می شوند که این قسمت در حال ارائه یک پیشنهاد فوق العاده است و به راحتی مشترک سایت می شوند این بخش باید ساده مختصر و مفید طراحی شود.


استفاده از پاپ آپ های خوش آمد گویی و خروج
این دو فریم زمان مناسب برای درخواست اطلاعات تماس هستند. هنگامی که یک کاربر وارد وب سایتشد، یک پیام خوش امد گویی بصورت پاپ آپ برای کاربر نمایش داده می شود، و زمانی که بازدید آنها به پایان رسید و می خواهند از طریق مرورگر از سایت خارج شوند (روی گزینه برگشت مرور گر کلیک کنند) یک پیام مناسب برای خروج بصورت پاپ آپ به کاربر نمایش داده می شود و این تکنیک باعث می شود کاربر تجربه خوبی در سایت شما داشته باشد و امکان مشترک شدن را بالا می برد.
خوب بعد از اینکه لیست ایمیل خود را به حد کافی بزرگ کردید و تعدا مشترکین ایمیلی خود را افزایش دادید حال نوبیت ساخت کمپین بازاریابی ایمیلی است.


ایجاد کمپین بازاریابی ایمیلی
گام بعدی در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) این است چگونگی ارسال ایمیل را درک کنید . یک ایمیل باید برای مخطبان لیست شما موثر باشد. تا از طریق کلیک نرخ تبدیل عالی شود ایمیل شما باید قدرت به چالش کشیدن مخاطبانتان را داشته باشد.


راهنمایی هایی برای بهینه کردن ایمیل ها:


عنوان ایمیل: تنها ایجاد یک عنوان مهم ترین بخش برای ارسال ایمیل است باید بر روی عنوان ایمیل در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) تمرکز کنید زیرا اولین چیزی است که کاربر مشاهده می کند و اگر عنوان شما به حد کافی جذاب نباشد کاربر ایمیل شما را باز نمی کند و نمی تواند محتویات پیشنهاد شده درون ایمیل را ببیند . با گذشت زمان، شما باید عناوین خلاقا نه ای که ممکن است کاربر را ترغیب کند بنویسید و انواع مختلفی از عنوان ها را تست کنید تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید. ضربه زدن به نقطه شیرین طول می کشد ، بنابراین آزمایش را با عنوان های مختلف تست کنید و ببینید کدام بهتر جواب می دهد.


طول ایمیل: در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) محتوای ایمیل از محتوای وب سایت ها متفاوت است، و ایمیل باید یک پیام روشن و کوتاه داشته باشد که مخاطب به آن نیاز دارد و زمان کمتری از مخاطب بگیرید طوری که در نهایت مخاطب بتواند تصمیم بگیرد که آیا روی لینک داخل ایمیل کلیک کند یا نه.


زبان: استفاده از زبان ساده، در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) کمک می کند که همه چیز را ساده و متعادل نگه دارید آخرین چیزی که شما می خواهید انجام دهید این است که یک پیام ساده و پیشنهاد برای مخاطب هدف ارسال کنید اما خلاقانه و جذاب نیاز به پیچیدگی خاصی نیست.


تصاویر: تصاویر باعث جلب توجه بیشتر می شوند. شما می توانید تصاویری جذاب در پیشنهاد خود برای مخاطب ارسال کنید. فراموش نکنید که تصاویر شما کمک حجم باشد و در عین حال جذاب زیرا اکثر کاربران با گوشی های هوشمند ایمیل های خود را چک می کنند پس وجود تصاویر کم حجم باعث لود سریع انها می شود.


دکمه لغو اشتراک: این دادن آزادی انتخاب به مشترکین است، اما وجود دکمه لغو اشتراک یکی از ویژگی های مفید است زیرا باعث می شود که ایمیل های شما در پوشه اسپم قرار نگیرد.


اقدام به عمل : همیشه زمانی که ایمیل ارسال می کنید حتما ایمیل شما باید دارای بخشی باشد که مخاطب را ترغیب به انجام کاری کنند برای مثال وجود لینکی با عنوان همین الان می خواهم ثبت نام کنم یا همین الان می خواهم یادگیری را شروع کنم.


اطلاعات مرتبط: در زمان ارسال ایمیل حداقل اطلاعاتی در پایین محتویات ایمیل خود ارسال کنید مثل نام نام خانوادگی , شماره تماس , آدرس شبکه های اجتماعی و… که لازم وضروری باشد.


محتوای مرتبط: همیشه مطالب است که به مشترک ارسال می شود چه درست چه اشتباه . در نظر گرفتن هر گام دیگر و تلاش برای فریب مردم به سرعت نتیجه معکوس خواهد داشت و باعث کاهش تعدا مشترکین خواهد شد لذا همیشه محتوای مناسب و مرتبطی برای مخاطبان ارسال کنید.


بهینه سازی صفحه فرود: همیشه مطمئن شوید که صفحات فرود شما برای مشترکین ایمیلی بهینه شده باشد. تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید.


با رعایت نکاتی که ذکر شد شما در حال رفتن به سمت یک استراتژی موفق در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) هستید که دارای نرخ تبدیل بالایی است.


اندازه گیری نتایج بهینه سازی و بهبود
چیز خوب در مورد بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) این است که به طور کامل قابل اندازه گیری است. این مهم است زیرا شما می توانید با انجام تست A / B و بهینه کردن آن استراتژی بهتری اتخاذ کنید.


علاوه بر این، ابزارهای اتوماسیون ایمیل به درک بهتر شما در بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) کمک خواهند کردزیرا می توانید ببینید چه ایمیلی باز شده است و نرخ تبدیل خود را مشاهده می کنید .


استفاده از ابزار مناسب برای ارسال ایمیل
ابزار مناسب به شما کمک می کند تا بهتر کمپین های بازاریابی پست الکترونیک یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) را مدیریت کنید، در این مرحله شما باید از سرویس هایی که ایمیل های انبوه ارسال می کنند استفاده کنید مثل میلر لایت که در روز 1000 ایمیل رایگان را می توانید ارسال کنید.یا MailChimp که این سرویس نیز امکان ارسال ایمیل رایگان را دارد و می توانید از آن هم استفاده کنید.