loading...
گرگ دانلود| دانلود فیلم ایرانی , بازی
Wolf بازدید : 113 دوشنبه 10 دی 1397 نظرات (0)




با وجود ۹۳ درصد از بازاریابان B2B که برای رشد کسب و کار خود، بازاریابی محتوایی انجام می‌دهند، شما باید راه حلی پیدا کنید که در این مسیر ادامه دهید.
چطور بازاریابی محتوایی انجام دهید؟

نگران نباشید، شما نیاز نیست اضافه کاری کنید یا نیروهای بیشتری برای این کار استخدام کنید. شما می‌توانید از روش‌های زیر برای بهبود تولید محتوای خود کمک بگیرید.
از ابزارهای لازم برای سازماندهی، نظارت و برنامه ریزی کمک بگیرید.
از تکنیک‌های افزایش بهره وری برای تولید بیشتر مطالب استفاده کنید.
محتوای کمتر با تاثیر بیشتر تولید کنید.
از طریق کانگورو دیگر نیازی نیست نگران تاثیر محتوای خود باشید. بهترین محتوای شما توسط سرویس کانگورو این امکان را به شما می‌دهد که با کمترین هزینه محتوای خود را در معرض دید عموم قرار دهید و مطلوب ترین نتایج را کسب کنید.
در این مقاله تمرکز ما بر روی مورد آخر خواهد بود. در اینجا چند روش برای تولید محتوای کمتر با تاثیر بیشتر ارائه می‌دهیم.

بازاریابی محتوایی
۱- به رویدادهای ترند روز واکنش نشان دهید
بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی

بیش از ۲ میلیون پست بلاگ روزانه منتشر می‌شود. تولید محتوای جدید، منحصر بفرد و مرتبط که به خوبی دیده شود، نیاز به منابع فراوانی دارد، همچنین رقابت با سایر محتواها در دنیای وب کار را سخت تر می‌کند.
واکنش نشان دادن به رویدادهای روز مانند محتواهای دیگر نیاز به تحقیق زیادی ندارد.
در اینجا چند نکته هنگامی که قصد دارید به رویدادهای ترند روز واکنش نشان دهید، باید به خاطر داشته باشید.
-خلاق و شوخ طبع باشید.
-ترندهای شبکه‌های اجتماعی به سرعت همه گیر می‌شوند، این مهم است که شما با سرعت بیشتری در مسیر حرکت کنید.
-اگرچه شما نمی‌توانید برای این کار برنامه استراتژیک طراحی کنید، اما می‌توانید خود را برای رویدادهایی مانند فیلم‌های سینمایی جدید بر روی پرده، رونمایی از محصولات جدید و بازی‌های ورزشی جدید، آماده کنید.
-اطمینان حاصل کنید که موضوعی را انتخاب کنید که با برند شما همراستا باشد.
درست انجام دادن این کار منجر به افزایش ترافیک، دیده شدن برند شما و پوشش مطبوعات خواهد شد.
محتوای خوب و با کیفیتی روی وبسایت تان دارید؟

محتوای خود را با استفاده از کانگورو به مخاطبین بیشتری نشان دهید.

بازاریابی محتوایی
۲- از فرم‌های جدیدتر محتوا استفاده کنید

هنگامی که محتوای کمی در دسترس دارید، کارهای جدیدی امتحان کنید که نیاز به زمان و تلاش کمتری دارد.
در اینجا ایده‌های جدیدی ارائه می‌دهیم که می‌توانید امتحان کنید:
-راهنماها: از بازخوردهای مشتریان خود استفاده کنید تا مفاهیمی که برای آن‌های غیر قابل درک بوده را شناسایی کنید. بر اساس این دیدگاه شما می‌توانید محتوایی تولید کنید که در درک مفاهیم به مشتریان کمک کند. مانند لیستی از بهترین روش‌ها یا یک ویدئوی آموزشی.
محتواهای کوتاه: محتوا می‌تواند در قالب گیف‌ها، ویدئوهای کوتاه، یا پست‌های وبلاگ تا کمتر از ۱۰۰۰ کلمه باشد. اصلی ترین نکته آن، زمان بندی مناسب، مرتبط بودن و قابل درک بودن است.
سری ایمیل‌ها: به عنوان مثال، یک مقاله مفید یا یک ویدئو با نکات آموزشی می‌توانند به قطعات قابل درک کوچکتری تقسیم شوند و به لیست مشترکان ایمیل به صورت هفتگی یا روزانه ارسال شوند. شما باید مشترکانی را هدف قرار دهید که محتوای شما را مرتبط می‌دانند. این کار می‌تواند شانس بیشتر دیده شدن را افزایش دهد.
فرم‌های جدیدی از محتوا دارای مزیت دوگانه است. ابتدا شما با مشترکان خود با استفاده از محتوایی قابل درک و مرتبط در ارتباط خواهید بود. ثانیا دیگر نیازی به تولید محتوای بیشتر نخواهید داشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1442
  • کل نظرات : 402
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 70
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 547
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 9,454
  • بازدید سال : 77,210
  • بازدید کلی : 1,789,876
  • برنامه های مورد نیاز